7.30 – 8.40 Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne i grupowe w kącikach zainteresowań. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane. Ćwiczenia poranne lub zabawa ruchowa. 8.40 – 9.00 Czynności porządkowo-gospodarcze. Doskonalenie czynności samoobsługowych.
9.00 – 9.30 Śniadanie.
9.30 – 10.00 Zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. Realizacja Podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Realizacja programów opracowanych przez nauczycieli.Ćwiczenia poranne lub zabawa ruchowa. 10.30 – 11.45 Zajęcia dodatkowe i twórcze. Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci.
11.45 – 12.00 Czynności samoobsługowo-gospodarcze. Przygotowanie do posiłku.
12.00 – 12.30 Obiad
12.30 – 14.40 Odpoczynek (leżakowanie dla młodszych i chętnych dzieci). Relaksacja i wizualizacja. Słuchanie bajek literackich i muzycznych. Pobyt na świeżym powietrzu. Zajęcia dodatkowe i twórcze - praca zespołowa i indywidualna. Realizacja programów innowacyjnych opracowanych przez nauczycieli. Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci.
14.40 – 15.00 Czynności samoobsługowe, porządkowo-gospodarcze i higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
15.00 – 15.30 Podwieczorek.
15.30 – 18.00 Zabawy zorganizowane lub dowolne. Indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno - kompensacyjna. Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci.